måndag 23 mars 2009

Världens bästa jobb

Jag har världens bästa jobb! Sedan förra bloggposten mitt i schlageryran har jag:

jobbat med sponsringsavtal för Vadstena-Akademien och sponsringsförsäljning för ccap, planerat verksamheten för SITE, produktionshuset för ny scenkonst, inrett mitt nya kontor (så ljust och fint!), deltagit i KROs kurs om det nya utställningsavtalet mellan konstnärer och utställare, hittat lokal, samarbetspartners och DJ för klubb VAKA 15 maj, ätit frukost med mina nya arbetskompisar och pratat om scenkonstens framtid i Stockholm, inlett ett nytt samarbete med Sara Gebran som producerar workshops i Ramallah, gått igenom SITEs ekonomi, gjort en grov marknadsplan för SITE, haft första mötet med två designers som ska skapa SITEs profil och webb, ätit frukost med representant för Svenska Institutet inför föreläsning i höst, ätit lunch med politisk vän och planerat vårens motionerande och seminarier, hittat nästan alla sångare till Moderna Museet.

Denna vecka börjar lika bra, idag ska jag lyssna på en massa spännande kulturinnovativa projekt som sökt sig till Fonden Innovativ Kultur.

Som ni märker går bloggaktiviteten ner ju mer Förnuft & Känsla-aktiviteten går upp. Men! Det går faktiskt jättebra att följa vad som händer via Förnuft & Känsla. Där finns nämligen nyhetsflöde (även RSS) och nyhetsbrev - maila nyhetsbrev (snabela) fornuftkansla.se.

1 kommentar:

  1. Du är fantastisk! Att du bara hinner med allt! härligt att ha dig på SITE! Magnus

    SvaraRadera